zondag 14 mei 2017

Anno 2019

Dit werk heb ik in mijn afstudeerjaar van ArtEZ Zwolle gemaakt. Opdracht: "Imagine 2020". Ofwel: Hoe ziet het er over een paar jaar uit?
Omdat 2020 niet zo'n interessant getal is, heb ik gekozen voor 2019, dat leek mij een veel boeiender jaar.

De inspiratie kwam van de havengebieden van nachtelijk Antwerpen. Met alle lichten, gigantische metalen constructies en bouwwerken, en vlammen uit lange schoorsteenpijpen leek het een futuristische stad. Hoe zou het leven er uit zien in zo'n stad?













overigens: ik heb dit werk als kleine oplage laten printen voor de eindexamen expositie. Er zijn er nog een paar over. Mocht je interesse hebben, stuur me een mail: nooitopinternet@nooitopinternet.nl. Kosten: 7,50 zonder verzendkosten. Of je kan de afbeeldingen van deze pagina downloaden en zelf een boekje printen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten